DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16287
|
Назва: | Роль Інституту живого слова у розвитку мовленнєвої майстерності вчителя |
Автори: | Мільто, Л. |
Ключові слова: | Інститут живого слова підготовка педагогів-майстрів живого слова володіння художнім словом мистецтво мовлення театральна дикція ритмічна гімнастика отофонетична лабораторія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається історіографія створення на початку ХХ століття вищого наукового і навчального закладу – Інституту живого слова з метою підвищення риторичної майстерності педагогів, викладачів мистецтва мовлення, професійних ораторів, поетів, письменників, оповідачів, акторів, співаків тощо, акцентується увага на провідних тенденціях розвитку Інституту живого слова. Охарактеризовано зміст, організаційні форми й методи роботи Інституту живого слова. Висвітлено просвітницьку діяльність Інституту та досвід викладацької роботи видатних ораторів. З’ясовано, що на початку ХХ століття у СРСР стався потужний прорив у галузі театрального виховання й театральної підготовки майбутнього вчителя, елементи театрального мистецтва були включені в навчальні плани низки педагогічних вишів як самостійні дисципліни. |
Опис: | Мільто Л. Роль Інституту живого слова у розвитку мовленнєвої майстерності вчителя / Л. Мільто // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 48-58. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16287 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|