DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16219
|
Назва: | Запобігання помилок як компонент корекції результатів навчання учнів у системі уроків математики |
Автори: | Черкаська, Л.П. Москаленко, О.А. Коваленко, О.Вол. |
Ключові слова: | урок математики учень навчальний процес корекція результатів навчанн запобігання помилок контроль знань і вмінь учнів |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються особливості роботи із запобігання учнівських помилок на уроках
математики різних типів, обгрунтовується вибір методів навчальної корекції. Переорієнтація процесу навчання з інформативної форми на розвиток особистості людини, запровадження
компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного підходів до навчання зумовлює необхідність
удосконалення структури освітнього процесу, долучення до нього процедури корекції результатів навчання кожного
учня. Пошуку шляхів оптимізації навчально-виховного процесу, підвищенню його ефективності присвячені
дослідження І. Акуленко, Ю. Бабанського, Л. Зоріної, В. Моторіної, В. Онищука, З. Слєпкань, Н. Тарасенкової та ін. |
Опис: | Черкаська Л. П. Запобігання помилок як компонент корекції результатів
навчання учнів у системі уроків математики / Л. П. Черкаська, О. А. Москаленко. О. В. Коваленко //
Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 219-223. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16219 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|