DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16218
|
Назва: | Науково-педагогічні підходи до формування культури художньо-педагогічного спілкування майбутніх учителів образотворчого мистецтва |
Автори: | Цзі, Лей |
Ключові слова: | майбутній вчитель образотворчого митсецтва культура художньо-педагогічного спілкування науково-педагогічний підхід культурологічний аксіологічний компетентнісний особистісно-орієнтований науковопедагогічні підходи |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено та обґрунтовано науково-педагогічні підходи до формування культури
художньо-педагогічного спілкування майбутніх учителів образотворчого мистецтва:
культурологічний, аксіологічний, компетентнісний, особистісно-орієнтований. Постановка проблеми. Реалізація стратегічних завдань освітньої політики й подальшої еволюції вищої школи
потребує суттєвого підвищення якості підготовки освітянських кадрів у сфері культури педагогічної комунікації як
важливої детермінанти налагодження продуктивних суб’єктних відносин учасників освітнього процесу, розбудови
системи педагогічного партнерства. Особливо це стосується підготовки мистецько-педагогічних кадрів, зокрема
майбутніх учителів образотворчого мистецтва, для успішної професійної діяльності яких культура художньопедагогічного спілкування перетворюється на базову передумову дієвої реалізації культуротворчого, виховного,
розвивального потенціалу образотворчого мистецтва у роботі з учнівською молоддю. |
Опис: | Цзі Лей Науково-педагогічні підходи до формування культури художньо-педагогічного спілкування
майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Дзі Лей // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 213-219. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16218 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|