DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16204
|
Назва: | Відмінність «Методу case studies» від «Методу аналізу конкретних ситуацій». Особливості використання методу Сase studies у методичній підготовці майбутніх викладачів економіки |
Автори: | Павленко, О.О. |
Ключові слова: | метод Сase Studies метод аналізу конкретних ситуацій майбутній викладач економіки методична підготовка послідовність дій навчання за методом Case Studies «кабінетні» та «реальні» кейси університетська освіта майбутній викладач |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається метод Сase Studies, як один з ефективних інтерактивних методів
навчання, який використовується нами у методичній підготовці майбутніх викладачів економіки
в системі університетської освіти. Зосереджена увага на обґрунтуванні відмінності «методу Case
Studies» від «методу аналізу конкретних ситуацій». Надана змістовна характеристика етапів
(послідовність дій навчання) за методом Case Studies. Доведена можливість використання методу
Сase Studies не тільки у ЗВО, а й у старших класах загальноосвітніх закладів під час вивчення
навчальної дисципліни «Основи економіки». Застосування даного методу пройшло апробацію в
гімназії № 95 м. Кривого Рогу. |
Опис: | Павленко О. О. Відмінність «Методу case studies» від «Методу аналізу конкретних
ситуацій». Особливості використання методу Сase studies
у методичній підготовці майбутніх викладачів економіки / О. О. Павленко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 166-172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16204 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|