DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16196

Назва: Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології
Автори: Купчак, С.Б.
Ключові слова: проектна технологія
професійна підготовка
проєктна технологія
модель
моделювання
блоки
компоненти
майбутні вчителі початкової школи
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обгрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології. Розкрито сутність поняття «модель» та моделювання як методу наукового пізнання. Визначено основні складники (блоки) моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології (теоретико-концептуальний, змістовий, процесуально-діяльнісний, результативно-оцінювальний), детально розглянуто зміст кожного із них.
Опис: Купчак С. Б. Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології / С. Б. Купчак // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 128-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16196
Розташовується у зібраннях:2020(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf506,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок