DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16159
|
Назва: | Сучасний підхід до застосування навчального графічного моделювання у процесі навчання географічних дисциплін |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. Япринець, Т.С. Шуканова, А.А. |
Ключові слова: | навчальне графічне моделювання педагогічна технологія навчальна модель майбутні вчителі географії скрайбінг |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Окреслено особливості навчального графічного моделювання як педагогічної технології та
визначено можливості її застосування у процесі підготовки майбутніх вчителів географії;
схарактеризовано навчальні графічні моделі, методичні умови їхнього створення й застосування;
висвітлено процесуальні складники скрайбінгу як методичного прийому. Постановка проблеми та її зв’язок із важливими науковими та практичними завданнями. Глобалізація та
елементи постіндустріальної трансформації впливають на різні структури нашого суспільства і висувають перед
ним нові задачі, вирішення яких неможливе за умови відсутності сучасного географічного мислення у
представників усіх верств населення. Відповідно до такого, підвищення ефективності географічної освіти зумовлене
сучасними суспільними викликами. Не менш важливо це для розвитку географії як науки, оскільки сучасні розвідки
у її царині потребують залучення представників нових поколінь, відкритих до нестандартних підходів на підґрунті
застосування технологічних інновацій. |
Опис: | Вішкіна Л. П. Сучасний підхід до застосування навчального графічного
моделювання у процесі навчання географічних дисциплін / Л. П. Вішкіна, Т. С. Япринець, А. А. Шуканова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 47-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16159 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|