DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16157
|
Назва: | Ключові компоненти метакомпетентності сучасного викладача для ефективної психолого-педагогічної взаємодії з учасниками освітнього процесу |
Автори: | Браткова, О.І. |
Ключові слова: | освітній процес професійна компетентність метанавички гнучкі навички метакомпетенція метакомпетентність інновації ефективна взаємодія педагогічна взаємодія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У результаті аналізу наукових джерел було уточнено сутність понять «ме́та-»,
«метакомпетенція», «метакомпетентність», «метанавички» (soft skills); з’ясовано, що під
метакомпетенцією ми розуміємо готовність до безперервного отримання знань і умінь,
пристосування до нових умов і ситуацій, а метакомпетентність розглядаємо як здатність
стратегічно мислити і оцінювати освітню ситуацію для вибудовування максимально ефективної
освітньої траєкторії; розглянуто основні структурні компоненти метакомпетентності сучасного
викладача, а саме: комунікативну, інтерактивну та ігротехнічну, які в свою чергу дозволяють
ефективно здійснювати психолого-педагогічну взаємодію з учасниками освітнього процесу. |
Опис: | Браткова О. І. Ключові компоненти метакомпетентності сучасного викладача
для ефективної психолого-педагогічної взаємодії з учасниками
освітнього процесу / О. І. Браткова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 34-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16157 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|