DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16152

Назва: Спецкурс «Підготовка майбутнього гувернера-вихователя в системі вищої професійно-педагогічної освіти» як один із засобів підготовки майбутнього вчителя до діяльності в якості гувернера-вихователя
Автори: Бардінов, А.В.
Бардінова, А.О.
Ключові слова: педагогічна освіта
майбутній вчитель
вища професійна освіта
гувернер-вихователь
підготовка майбутнього гувернера-вихователя в системі вищої професійно-педагогічної освіти
авторський спецкурс
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання професійної підготовки гувернерських кадрів у педагогічних закладах вищої освіти. Розкрито освітні перспективи інтеграції в навчально-виховний процес педагогічного ЗВО пропонованого курсу з підготовки майбутніх гувернерів-вихователів. Обґрунтовано мету, завдання та очікувані результати вивчення дисципліни «Підготовка майбутнього гувернера-вихователя в системі вищої професійно-педагогічної освіти»; вибудовано структуру курсу, визначено його освітній зміст.
Опис: Бардінов А. В. Спецкурс «Підготовка майбутнього гувернера-вихователя в системі вищої професійно-педагогічної освіти» як один із засобів підготовки майбутнього вчителя до діяльності в якості гувернера-вихователя / А. В. Бардінов, А. О. Бардінова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 9-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16152
Розташовується у зібраннях:2020(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf563,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок