DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16101
|
Назва: | Змішане навчання у вищій школі як вимога сучасності |
Автори: | Тесленко, М.М. Горященко, А.М. |
Ключові слова: | COVID-19 коронавірус карантин змышане навчання вища школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Основною метою будь якого ЗВО є передусім підготовка компетентного фахівця, здатного до непереривного самовдосконалення і саморозвитку.
Проте сьогодні коронавірус COVID-19 створив нові виклики для національної освітньої системи.
Карантин актуалізував потребу миттєво перейти на дистанційне навчання. і це насправді серйозний виклик для української системи вищої освіти. Більшість викладачів не були готові до запровадження дистанційної освіти. Це стосується не тільки наявності технічних засобів, але й уміння викладати онлайн. Коронавірус діджиталізував освіту, викладачі швидкими темпами освоюють різні технології для навчання онлайн, у результаті чого ми зрозуміли, що ґаджети не завжди зло, і що їх можна використовувати у корисних цілях. Тому, швидше за все, після карантину’ нас чекає популяризація змішаного навчання («Blended Learning»). Тобто, поєднання навчання онлайн і офлайн. |
Опис: | Тесленко М. М. Змішане навчання у вищій школі як вимога сучасності / М. М. Тесленко, А. М. Горященко // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики : Збірник наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (18-19 грудня 2020 р. м. Одеса). - Одеса: ГО «Південна фу ндація педагогіки», 2020. - Ч. 2. - С. 115-118. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16101 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|