DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Перспективи модернізації підготовки майбутніх фахівців технологічної, професійної та культурологічної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16093

Назва: Активні методи навчання у формуванні професійної компетентності майбутнього спеціаліста у галузі транспорту
Автори: Аноп, Т.С.
Пригодій, А.В.
Ключові слова: компетентність
спеціаліст у галузі транспорту
професійна компетентність
професійне навчання
методи навчання
активні методи навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано, що розуміють під компетентністю, професійною компетентністю, розглядаються шляхи формування професійної компетентності учнів ЗПТО за допомогою активних методів навчання.
Опис: Аноп Т. С. Активні методи навчання у формуванні професійної компетентності майбутнього спеціаліста у галузі транспорту / Т. С. Аноп, А. В. Пригодій // Перспективи модернізації підготовки майбутніх фахівців технологічної, професійної та культурологічної освіти [Електронний ресурс] : матеріали Всеукр. студентської -конф. (Полтава, 2020 р.) / уклад. Є.В. Кулик, І.В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. –С. 38-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16093
Розташовується у зібраннях:Перспективи модернізації підготовки майбутніх фахівців технологічної, професійної та культурологічної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf342,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок