DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15870
|
Назва: | Сільська малокомплектна школа – виклик рельності |
Автори: | Рогожа, М.М. |
Ключові слова: | сільська малокомплектна школа малокомплектна школа школа здобуття освіти освіта України ЗНЗ |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Ставлячи питання про сільську малокомплектну школу як виклик
сучасної реальності та певним чином феноменізуючи факт її існування, відразу зауважимо, що на сьогодні не існує чітко визначеної педагогічною
наукою дефініції «сільська малокомплектна школа». Тим більше, не існує
її означення, сформованого психологічною наукою, як і філософською.
Остання мала би розглянути це явище як соціокультурний виклик у найбільш загальному сприйнятті, осмисленні й оприлюдненні.
Говорити про те, що малокомплектна сільська школа – це загальноосвітній навчальний заклад, у котрому кількість учнів коливається від
65-60 (І-ІІІ) до 30-25 (І-ІІ ступенів) – означає, на наш погляд, робити
просту констатацію факту в кожному окремому випадку. |
Опис: | Рогожа М. М. Сільська малокомплектна школа – виклик
рельності / М. М. Рогожа // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали
Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією
проф. Пилипенка С. В. — Полтава: Астрая, 2020. - С. 110-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15870 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|