|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2011(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1582
|
Назва: | Нескінчена прозора лінія Володимира Бернацького |
Автори: | Орлова, О.В. |
Ключові слова: | Володимир Бернацький |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Творча людина чуттєво реагує на все, з чим,
стикається, що бачить, чує, чого торкається. Вона гостро відчуває сталість і змінність
форм, кольорів, матеріалу й здатна до безмежгості продовжити життя зрізаної квітки або передати плинність каменю. Але однієї чуттєвості для митця замало - так уважає полтавський художник, відомий аквареліст Володимир Бернацький. Якщо спробувати одним словом схарактеризувати аквареліста Володимира Бернацького, то це - "інтелігентність". Добре відома всім категорія для позначення особливого
соціального та етичного статусу не така вже
проста, якщо намагатися розкрити її сутність. Володимир Нифонтович виріс на Поліссі, природа цього краю і зараз проглядається в густій зелені його пейзажів, які зберігають запахи дитинства - грибів, лісу, квітів. Дитячі враження - найстійкіші, у свій час це довів класичним романним прикладом Марсель Пруст. Роботи В. Бернацького - це довіра до глядача, який здатен віднайти і побачити на картині свій власний твір, домисливши та домалювавши його залежно від настрою, вражень, відчуттів, сприйняття кольорів та образів імпресіоністичних робіт художника. Володимир Бернацький — людина відома в Полтаві, його знають як тонкого аквареліста, дизайнера, графіка й плакатиста, теоретика мистецтва і барда-гітариста. На музичні таланти митця натякає натюрморт "У майстерні художника", де поряд із мольбертами й підрамниками причаїлася мандоліна. Ця робота в певному смислі програмова для художника. Його улюблені натюрмортні сосуди, які так вільготно живуть на багатьох полотнах, скупчилися тут на зовсім маленькому
просторі. У майстерні - це вже не філігранні
сосуди, а мистецькі атрибути, які втратили на
певний час свою художню образність. Темні
стіни "творчої лабораторії" несуть враження
замкненого простору, на якому білими пляма-
ми-проходами світяться вікна: одне справжнє,
а інші — чисті, ненаписані роботи, які ще чекають своєї черги на продовження прозорої лінії Володимира Бернацького. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1582 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|