DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15803

Назва: Проблема фіторізноманіття у закладах дошкільної освіти: традиційні та інноваційни підходи
Автори: Безроднова, О.В.
Істомін, А.
Ключові слова: зелені насадження
озеленення
фіторізноманіття
Ясла-садок № 265 м. Харків
дитина
дошкільник
вихователь
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Загальновідомим є позитивний вплив зелених насаджень на формування сприятливого мікроклімату, його температурних показників, газового режиму повітря, зменшення швидкості вітру тощо, але є випадки негативного впливу деяких видів (плодоношення тополі, цвітіння амброзії може спричинити алергію). Поміркований підхід до озеленення дозволяє посилити позитивний вплив та істотно зменшити негативний. Для населених пунктів цінність має кожна ділянка зеленого насадження, зокрема, і на території закладів освіти. Для останніх не менш важливим є підтримання на належному рівні фіторізноманіття.
Опис: Безроднова О. В. Проблема фіторізноманіття у закладах дошкільної освіти: традиційні та інноваційни підходи / О. В. Безроднова, А. Істомін // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 398-401.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15803
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
115.pdf126,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок