DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15768
|
Назва: | Формування культури безпечного використання жувальної гумки серед іноземних студентів УМСА |
Автори: | Клепець, О.В. Джаммул, А. |
Ключові слова: | жувальна гумка здоров'я історія створення жувальної гумки Томас Адамс |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні жувальна гумка стала невід’ємним атрибутом сучасної
людини, що веде динамічний спосіб життя. В усьому світі особливою
популярністю вона користується у дітей та молоді, зокрема й студентів.
Розповсюдженим є стереотип про позитивний вплив жувальної гумки
на гігієну порожнини рота, про її здатність вгамовувати почуття голоду
та стресу. Разом з тим нами було помічено, що багато студентів УМСА
мають схильність до зловживання жувальною гумкою та
використовують її навіть під час навчальних занять, не задумуючись про
можливі негативні наслідки цієї звички для їх здоров’я. |
Опис: | Клепець О. В. Формування культури безпечного використання жувальної гумки серед іноземних студентів УМСА / О. В. Клепець, А. Джаммул // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 283-286. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15768 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|