DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15741

Назва: Дослідження кислотності ґрунту з використанням цифрового вимірювального комплексу Еinstein
Автори: Шиян, Н.І.
Стрижак, С.В.
Ключові слова: кислотність
кислотність ґрунту
навколишнє середовище
ґрунт
комплекс Еinstein
низьке рН
рН
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Унаслідок неефективного використання об’єктів навколишнього середовища спостерігається різке зростання темпів деградації ґрунтів, про що наголошується у Національній доповіді про стан навколишнього природного середовища в Україні у 2010 рр. та Національній доповіді про стан родючості ґрунтів. Низьке рН (кисла реакція) ґрунтів – один з основних факторів, які перешкоджають нормальному росту та розвитку рослин, отриманню високих урожаїв більшості сільськогосподарських культур. Деякі рослини (наприклад, щавель кінський, мокриця, кислиця звичайна, хвощ, чайний кущ, деякі овочеві культури) добре розвиваються в умовах кислої реакції середовища.
Опис: Шиян Н. І. Дослідження кислотності ґрунту з використанням цифрового вимірювального комплексу Еinstein / Н. І. Шиян, С. В. Стрижак // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 231-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15741
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
68.pdf129,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок