DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2011(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1574

Назва: Сприйняття як літературознавча проблема
Автори: Орлова, О.В.
Ключові слова: літературна комунікація
художнє сприйняття
перцептивний образ
авторські настанови
рецепція
аперцепція
асоціації
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У формулі літературної комунікації - автор-текст-читач - відбито ланцюжковий зв’язок суб’єктів діалогу з об’єктом, який забезпечує їхнє художнє спілкування в процесі читання. Попри універсальність винайденої формули, яка завоювала науковий і прикладний простір, слід визнати її відносну статичність. Творчі процеси, за допомогою яких відбувається художній діалог, залишаються за межами цього тричлена. Як мова функціонує в мовленні, думка - в мисленні, так автор і читач існують і взаємодіють у процесі художнього сприйняття. У статті аналізуються проблеми сприйняття художнього твору: його роль у літературній комунікації', елементи, механізм, етапи форму вання. Через зіставлення психологічної рецепції з художньою пропонуються шляхи формування художнього сприйняття читачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1574
Розташовується у зібраннях:2011(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Orlova.pdf252,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок