DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2011(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1574
|
Назва: | Сприйняття як літературознавча проблема |
Автори: | Орлова, О.В. |
Ключові слова: | літературна комунікація художнє сприйняття перцептивний образ авторські настанови рецепція аперцепція асоціації |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У формулі літературної комунікації - автор-текст-читач - відбито ланцюжковий зв’язок суб’єктів діалогу з об’єктом, який забезпечує їхнє художнє спілкування в процесі
читання. Попри універсальність винайденої
формули, яка завоювала науковий і прикладний простір, слід визнати її відносну статичність. Творчі процеси, за допомогою яких відбувається художній діалог, залишаються за межами цього тричлена. Як мова функціонує в мовленні, думка - в мисленні, так автор і читач існують і взаємодіють у процесі художнього сприйняття. У статті аналізуються проблеми сприйняття художнього твору: його роль у літературній
комунікації', елементи, механізм, етапи форму
вання. Через зіставлення психологічної рецепції з художньою пропонуються шляхи формування художнього сприйняття читачів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1574 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|