DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15734

Назва: Фізіологічна придатність питної води полтавщини в залежності від фторидного статусу підземних вод
Автори: Чернякіна, А.Р.
Плаксієнко, І.Л.
Ключові слова: питна вода
підземні води
якість води
фтор
здоров’я
йод
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Одним із серйозних екологічних, а значить соціальних, ризиків у життєдіяльності населення є вплив на здоров`я людини недоброякісної питної води. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я майже 80% захворювань, обумовлених порушенням функцій практично всіх органів та систем організму людини, пов’язані із споживанням води, яка не відповідає санітарно-гігієнічним нормам питного та господарського водопостачання. Для здоров'я людини має велике значення не тільки забрудненість, а й фізіологічна повноцінність питної води. Як відомо, фізіологічні властивості питної води визначаються її мінеральним складом.
Опис: Чернякіна А. Р. Фізіологічна придатність питної води полтавщини в залежності від фторидного статусу підземних вод / А. Р. Чернякіна, І. Л. Плаксієнко // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 228-230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15734
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
67.pdf113 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок