DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2020(32) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15640
|
Назва: | Образ автора у дзеркальних проекціях твору |
Автори: | Орлова, О.В. |
Ключові слова: | образ автора авторська свідомість імпліцитний автор читач сприйняття |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто значення образу автора в художній структурі твору.
Визначено точки зору теоретиків літератури (М. Бахтіна, Ю. Лотмана, Ж. Маритена) на форми втілення авторської свідомості, концептуальне значення образу автора в читацькому сприйнятті художнього твору. Порівняння художнього принципу авторського бачення із дзеркальною поверхнею (Ф. Достоєвського, В. Короленка) дало підстави для нового розуміння авторської присутності й авторського всеохопного бачення. Автор, відбиваючи реальність, залишає обрис свого зображення – автопортрет. Аналізуються стадії наближення образу автора до читацького розуміння (етичне вживання або етичне пізнання, стадія «відкриття» автора, зустріч автора й читача). Зустріч читача з автором визначається найвищим ступенем осягнення авторської присутності в художньому творі, який вимагає духовних зусиль, емоційного співпереживання, інтелектуального досвіду. Сприйняття читачем авторської свідомості у формах нарації дозволяє наблизити автора-творця й побачити його образні прояви в конкретних творах світової літератури. |
Опис: | Орлова О. В. Образ автора у дзеркальних проекціях твору / О. В. Орлова // Філологічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 32. – С. 38-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15640 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(32)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|