DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15621

Назва: Значення мохоподібних у медицині
Автори: Кононенко, О.М.
Ключові слова: мохоподібні
мох
маршанція
зозулин льон
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Мохоподібні (Bryophyta), або мохи – відділ вищих рослин, що об’єднує більше 100 родин, 700 родів і понад 25 тисяч видів. Ці древні рослини відомі ще з часів карбонового періоду. На думку вчених, мохи – це окрема гілка в еволюції, причому їхніми предками вважають зелені водорості. Мохоподібні поділяються на три відділи: мохи (Bryophyta), антоцеротові мохи (Anthocerotophyta) та печіночники або мархантіофіти (Hepaticophyta Marchantiophyta). Бріологія як наука, почала розвиватися в XIX столітті в результаті робіт К. Гебеля, Й. Гедвіга, В. Гофмейстера. Україна має чимало відомих вчених-бріологів. Серед них: Зеров Д. К., Лазаренко А. С., Бачурина Г. Ф., Бойко М. Ф., Партика Л. Я., Улична К. О., Вірченко В. М., Гапон С. В. та інші.
Опис: Кононенко О. М. Значення мохоподібних у медицині / О. М. Кононенко // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 83-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15621
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf684,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок