|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15621
|
Назва: | Значення мохоподібних у медицині |
Автори: | Кононенко, О.М. |
Ключові слова: | мохоподібні мох маршанція зозулин льон |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Мохоподібні (Bryophyta), або мохи – відділ вищих рослин, що
об’єднує більше 100 родин, 700 родів і понад 25 тисяч видів. Ці древні
рослини відомі ще з часів карбонового періоду. На думку вчених, мохи
– це окрема гілка в еволюції, причому їхніми предками вважають зелені
водорості. Мохоподібні поділяються на три відділи: мохи (Bryophyta),
антоцеротові мохи (Anthocerotophyta) та печіночники або мархантіофіти
(Hepaticophyta Marchantiophyta). Бріологія як наука, почала розвиватися в XIX столітті в результаті
робіт К. Гебеля, Й. Гедвіга, В. Гофмейстера. Україна має чимало відомих
вчених-бріологів. Серед них: Зеров Д. К., Лазаренко А. С.,
Бачурина Г. Ф., Бойко М. Ф., Партика Л. Я., Улична К. О., Вірченко В. М.,
Гапон С. В. та інші. |
Опис: | Кононенко О. М. Значення мохоподібних у медицині / О. М. Кононенко // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної
компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти :
матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного
вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед.
ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 83-85. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15621 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|