DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15611
|
Назва: | Використання еколого-фітоценотичної та еколого-флористичної класифікацій при вивченні біорізноманіття та мохової рослинності |
Автори: | Гапон, С.В. |
Ключові слова: | рослинність еколого-флористична класифікація мохова рослинність фітоценологія метод Браун-Бланке бріологічні дослідження |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із актуальних завдань сучасних бріологічних досліджень є
вивчення бріорізноманіття, мохової рослинності та її класифікація.
Україна в бріофлористичному відношенні досліджена більш-менш
рівномірно. Але є низка регіонів, які ще потребують глибшого вивчення
чи то узагальнення. Наявні території, де бріологічні дослідження
проводилися на початку ХХ ст. За цей час і фіторізноманіття, і
рослинний покрив зазнали значних змін. На часі проведення
моніторингових досліджень за змінами в флорі мохоподібних України в
зв’язку з постійно діючим антропічним пресингом. Маловивченими
залишаються мохоподібні міст, техногенно порушених територій та ін.
Особливо актуальним є, на сьогодні, дослідження мохового покриву,
який сформований різного типу угрупованнями, а також класифікація
мохової рослинності. |
Опис: | Гапон С. В. Використання еколого-фітоценотичної та еколого-флористичної класифікацій при вивченні біорізноманіття та мохової рослинності / С. В. Гапон // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної
компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти :
матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного
вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед.
ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 51-54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15611 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|