|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15564
|
Назва: | Вклад Г. Менделя у розвиток біологічної науки |
Автори: | Миронець, А.В. |
Ключові слова: | Мендель Г. біологічна наука історія вивчення біології біологія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Багато віків тому люди почали вивчати живі організми, прагнучи
пізнати таємниці життя. Безліч конкретних повідомлень і теорій про живі
істоти існували у часи Аристотеля (384-322 рр. до н.е.). Навіть в більш
давніх цивілізаціях Єгипту, Месопотамії і Китаю було відомо про
практичне використання тварин і рослин. Втім, і печерні люди, що жили
50 000 і більше років тому, були, напевно, добрими біологами, судячи по
тому, як точно і художньо вони відображали на стінах своїх печер оленів,
биків і мамонтів, що населяли оточуючий світ. Знання ряду важливих
біологічних фактів, наприклад того, які тварини небезпечні чи які
рослини можна без шкоди споживати в їжу, були необхідними первісній
людині, так як від цього залежало її життя. |
Опис: | Миронець А. В. Вклад Г. Менделя у розвиток біологічної науки / А. В. Миронець // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної
компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти :
матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного
вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед.
ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 10-12. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15564 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|