DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15498
|
Назва: | Педагогічні умови формування експериментальних умінь учнів у процесі навчання хімії |
Автори: | Урізченко, А.С. |
Ключові слова: | педагогічні умов експериментальні уміння експеримент хімія учні |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із шляхів реалізації завдань формувального етапу експерименту є упровадження педагогічних умов, від яких залежить успішність формування умінь проведення навчального хімічного експерименту.
У педагогіці поняття «умови» вивчалося багатьма вченими і не має однозначного трактування. Значний внесок у визначення поняття зробили В.І. Андрєєв, В.О. Бєліков, А.Я. Найн, А.В. Хуторський, А.В. Литвин, Н.М. Яковлева та багато інших.
У науковій літературі існують різні трактування поняття «умова». Це поняття визначають як: умова – чинник, умова – обставина, умова – фактор. |
Опис: | Урізченко А. С. Педагогічні умови формування експериментальних умінь учнів у процесі навчання хімії / А. С. Урізченко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 375-377. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15498 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|