DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15485
|
Назва: | Складові успішної інноваційно-управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу |
Автори: | Спеціальна, А.М. Большая, О.В. |
Ключові слова: | інноваційно-управлінська діяльність інновації керівник управління загальноосвітній навчальний заклад |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | З піднесенням інноваційного руху в освіті одним із пріоритетних напрямів управління загальноосвітнім навчальним закладом є пошуки шляхів організацій освітніх, педагогічних та управлінських нововведень. Важливою складовою інноваційного потенціалу є здатність навчального закладу і її лідера до створення інноваційного середовища.
Інновації в сучасній школі – процес творення, запровадження й поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних і управлінських технологій, у результаті яких підвищуються показники (рівні) досягнень структурних компонентів освіти, відбувається перехід системи до якісно іншого стану – компетентнісного [2, c. 17].
Впровадження інновацій в діяльність загальноосвітнього навчального закладу вимагає мобільного і конкурентоспроможного керівника з високим рівнем управлінської компетентності. Керівник закладу, що здійснює інноваційну діяльність і управляє нею, є творчою особистістю, яка характеризується завжди творенням чогось нового на основі перетворення пізнаного: нового результату або оригінальних шляхів і методів його одержання. |
Опис: | Спеціальна А. М. Складові успішної інноваційно-управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / А. М. Спеціальна, О. В. Большая // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 351-352. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15485 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|