DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15453

Назва: Педагогічний та батьківський вплив на розвиток вроджених здібностей потенційно обдарованих дітей
Автори: Пітель, І.М.
Левіна, І.В.
Бондаренко, Ю.О.
Коваленко, С.В.
Ключові слова: педагогічний вплив
батьківський вплив
розвиток вроджених здібностей
здібності
обдарована дитина
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Банальний зі щонайбанальніших шаблонів – говорити, що геніїв народжуються одиниці на певний соціум у досить великій протяжності часу: у віках. Як насправді? І на що педагогам у цьому аспекті націлювати батьків у такій задавненій вже ситуації, коли громадян України й досі немає у списку Нобелівських лауреатів, а ми намагаємося розбудовувати Нову українську школу? Скрупульозне вивчення біографій та патографій привело генетика В. П. Ефроімсона до висновку: «геніями народжуються» [4] (чорний курсив Ефроімсона). Але той же автор підкреслює: «...частота зародження потенційних геніїв і дивних талантів майже однакова у всіх народів і народностей. ...визначається цифрою 1:1000». І це, як бачимо, вже зовсім не те число, котре могла б запропонувати нам статистика, якби взялася йти від числа геніїв де-факто, тобто тих, які визнані історією. Далі В.П. Ефроімсон пише: «Частота потенційних геніїв, що розвинулися настільки, аби так чи інакше звернути на себе увагу в якості потенційних талантів, вірогідно, вираховується цифрами порядку 1:100000. Частота ж геніїв, котрі реалізувалися до визнання їх творів та діянь геніальними, вірогідно, навіть у вік майже поголовної середньої і дуже часто вищої освіти вираховується величиною 1:10 000 000…» [4]. Тобто «...з тисячі потенційних геніїв 999 гаситься саме через недорозвинення, а з тисячі тих, що розвинулися, 999 гаситься на етапі реалізації» [4].
Опис: Пітель І. М. Педагогічний та батьківський вплив на розвиток вроджених здібностей потенційно обдарованих дітей / І. М. Пітель, І. В. Левіна, Ю. О. Бондаренко, С. В. Коваленко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 305-307.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15453
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Пітель1.pdf221,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок