|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15453
|
Назва: | Педагогічний та батьківський вплив на розвиток вроджених здібностей потенційно обдарованих дітей |
Автори: | Пітель, І.М. Левіна, І.В. Бондаренко, Ю.О. Коваленко, С.В. |
Ключові слова: | педагогічний вплив батьківський вплив розвиток вроджених здібностей здібності обдарована дитина |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Банальний зі щонайбанальніших шаблонів – говорити, що геніїв народжуються одиниці на певний соціум у досить великій протяжності часу: у віках. Як насправді? І на що педагогам у цьому аспекті націлювати батьків у такій задавненій вже ситуації, коли громадян України й досі немає у списку Нобелівських лауреатів, а ми намагаємося розбудовувати Нову українську школу?
Скрупульозне вивчення біографій та патографій привело генетика В. П. Ефроімсона до висновку: «геніями народжуються» [4] (чорний курсив Ефроімсона). Але той же автор підкреслює: «...частота зародження потенційних геніїв і дивних талантів майже однакова у всіх народів і народностей. ...визначається цифрою 1:1000». І це, як бачимо, вже зовсім не те число, котре могла б запропонувати нам статистика, якби взялася йти від числа геніїв де-факто, тобто тих, які визнані історією. Далі В.П. Ефроімсон пише: «Частота потенційних геніїв, що розвинулися настільки, аби так чи інакше звернути на себе увагу в якості потенційних талантів, вірогідно, вираховується цифрами порядку 1:100000. Частота ж геніїв, котрі реалізувалися до визнання їх творів та діянь геніальними, вірогідно, навіть у вік майже поголовної середньої і дуже часто вищої освіти вираховується величиною 1:10 000 000…» [4]. Тобто «...з тисячі потенційних геніїв 999 гаситься саме через недорозвинення, а з тисячі тих, що розвинулися, 999 гаситься на етапі реалізації» [4]. |
Опис: | Пітель І. М. Педагогічний та батьківський вплив на розвиток вроджених здібностей потенційно обдарованих дітей / І. М. Пітель, І. В. Левіна, Ю. О. Бондаренко, С. В. Коваленко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 305-307. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15453 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|