|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15445
|
Назва: | Природа як джерело естетичного виховання сучасного школяра |
Автори: | Острянська, І.М. |
Ключові слова: | природа естетичне виховання школярі виховання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Виховати в дитини здатність відчувати красу в довколишньому світі, сприймати прекрасне як орієнтир власного життєтворення є на сьогодні одним із важливих завдань освіти. Як одну з дотичних до нього проблем сьогодення слід відзначити, зокрема, те, що для сучасного школяра завдяки соціальним мережам світ постає більш широким і різноманітним, проте його різноманіття є значною мірою рукотворним, штучним, тобто створеним на суб’єктивних засадах різними за своїм рівнем розвитку людьми і з різними цілями. Вибір матеріалів для розміщення на електронних ресурсах, кількість «лайків» під тією чи іншою публікацією, зміст матеріалів, їхнє естетичне оформлення тощо є потужним інструментом навіювального впливу на свідомість будь-якого користувача, і насамперед – дитини.
З іншого боку, популярність віртуальних способів організації дозвілля істотно спричиняє скорочення часу перебування в місцях, де можна збагатитися дійсно естетичними враженнями, знижує чутливість до їхніх джерел, таких, як мистецтво, архітектура, і насамперед – природа. Відхід від краси в реальному світі – це, почасти, й відхід від справжнього життя на користь його штучної моделі, де традиційні естетичні ідеали нерідко зазнають підміни і формується спотворена картина реальності, приймаються хибні критерії її оцінки. І основну протидію такому стану речей може забезпечити лише сама дитина, маючи стійкі уявлення про дійсно прекрасне, естетичне. |
Опис: | Острянська І. М. Природа як джерело естетичного виховання сучасного школяра / І. М. Острянська // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 294-295. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15445 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|