|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15414
|
Назва: | Ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології в старших класах середніх загальноосвітніх закладів |
Автори: | Легостаєва, Т.В. Мисюра, А.О. |
Ключові слова: | урок біології інформаційно-комунікаційні технології старшокласники |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства складно не погодитися з тим, що учні, які приходять навчатися до старшої школи, не завжди проявляють інтерес до біології. Однією з причин втрати інтересу до предмета – це невідповідність низки прийомів навчання для нинішніх школярів. Аналіз програм з біології показує, що у сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу залишаються однією з основних складників змісту біологічної освіти, проте засвоєння знань пов’язується передусім зі здатністю учня застосовувати знання, можливістю набуття особистого досвіду творчої діяльності, посилення світоглядного компоненту, формування ціннісних орієнтацій та ставлень учнів. А це можливо завдяки застосуванню інноваційних технологій на уроках, що сприятиме успішному засвоєнню потрібної інформації, підвищуватиме рівень розвитку пізнавальної активності школярів. Сучасність вимагає навчити людину самостійно орієнтуватися в інформації, успішно її використовувати. Для цього необхідно формувати здатність особистості творчо, нестандартно мислити, самостійно підвищувати свої знання. Застосування сучасних інноваційних технологій на уроках біології націлені на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля й розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Прагнення сформувати учня як духовно, емоційно, соціально та фізично повноцінного члена суспільства, здатного дотримуватися здорового способу життя й формувати безпечне життєве середовище й визначає актуальність реформування освіти. |
Опис: | Легостаєва Т. В. Ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології в старших класах середніх загальноосвітніх закладів / Т. В. Легостаєва, А. О. Мисюра // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 252-254. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15414 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|