DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15414

Назва: Ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології в старших класах середніх загальноосвітніх закладів
Автори: Легостаєва, Т.В.
Мисюра, А.О.
Ключові слова: урок біології
інформаційно-комунікаційні технології
старшокласники
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку суспільства складно не погодитися з тим, що учні, які приходять навчатися до старшої школи, не завжди проявляють інтерес до біології. Однією з причин втрати інтересу до предмета – це невідповідність низки прийомів навчання для нинішніх школярів. Аналіз програм з біології показує, що у сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу залишаються однією з основних складників змісту біологічної освіти, проте засвоєння знань пов’язується передусім зі здатністю учня застосовувати знання, можливістю набуття особистого досвіду творчої діяльності, посилення світоглядного компоненту, формування ціннісних орієнтацій та ставлень учнів. А це можливо завдяки застосуванню інноваційних технологій на уроках, що сприятиме успішному засвоєнню потрібної інформації, підвищуватиме рівень розвитку пізнавальної активності школярів. Сучасність вимагає навчити людину самостійно орієнтуватися в інформації, успішно її використовувати. Для цього необхідно формувати здатність особистості творчо, нестандартно мислити, самостійно підвищувати свої знання. Застосування сучасних інноваційних технологій на уроках біології націлені на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля й розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Прагнення сформувати учня як духовно, емоційно, соціально та фізично повноцінного члена суспільства, здатного дотримуватися здорового способу життя й формувати безпечне життєве середовище й визначає актуальність реформування освіти.
Опис: Легостаєва Т. В. Ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології в старших класах середніх загальноосвітніх закладів / Т. В. Легостаєва, А. О. Мисюра // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 252-254.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15414
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ЛегостаєваТ.pdf236,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок