DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15364

Назва: Діяльність вчителя-природничника щодо формування ключових компетентностей учнів
Автори: Гришко, В.Я.
Пискун, В.М.
Чайка, Н.В.
Ключові слова: вчитель-природник
формування ключових компетентностей
ключові компетентності
учні
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Новий етап у розвитку шкільної освіти пов’язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. У Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти зазначається, що « компетентність – набута в процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається зі знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізуватися на практиці» [1]. Девізом компетентнісно орієнтованого навчання, по праву, можна вважати вислів Сенеки: « Не для школи, а для життя вчимося», бо саме компетентності є тими інструментами, які допоможуть досягти життєвого успіху кожній людині, незалежно від статі, віку, професії, місця проживання. На розвиток компетентностей учнів впливають зовнішні та внутрішні умови. Внутрішні умови стосуються особистості учня (його потреби, інтереси, життєві цілі тощо) [3]. Наприклад, потреба спілкування, що є найголовнішою у підлітковому віці, може каталізувати розвиток таких ключових компетентностей як, спілкування державною та іноземними мовами, соціальна та громадська компетентності; прагнення бути популярним – інформаційно-цифрову компетентність, обізнаність та самовираження у сфері культури; прагнення до незалежності та самостійності – уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємництво. До зовнішніх умов належать різні види педагогічної діяльності, що мають місце у компетентнісно орієнтованому освітньому процесі.
Опис: Гришко В. Я. Діяльність вчителя-природничника щодо формування ключових компетентностей учнів / В. Я. Гришко, В. М. Пискун, Н. В. Чайка // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 186-187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15364
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ГришкоВ.pdf213,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок