DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15300

Назва: Дитячі заклади оздоровлення й відпочинку як пристосовані позашкільні заклади для розвитку цілісного виховного простору учнів
Автори: Волкова, О.А.
Ключові слова: заклад оздоровлення і відпочинку
виховання
учні
позашкільні заклади
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Важливе місце в системі створення виховного простору підростаючого покоління посідають позашкільні дитячі заклади. Одними з найбільш розповсюджених є дитячі заклади оздоровлення й відпочинку, важливими завданнями яких є використання вільного часу дітей, зокрема канікул, із метою забезпечення умов для їхнього фізичного, інтелектуального, емоційного, духовного та морального розвитку [1, с. 31]. Виховний простір — це середовище й духовний простір учня і педагога, це простір знань і культури, що впливає на розвиток особистості. Це простір соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних середовищах суспільства. Взаємодія педагога та учня полягає у вмінні толерантно ставитись до світогляду, переконань, позицій, думок і почуттів, традицій і звичок, вірувань інших людей, не ображати, не принижувати їх гідності, визнавати, що кожна людина може змінитись, має можливість морального зростання [2, с. 15-16]. Та результати співпраці наставників і школярів можуть бути ефективнішими, якщо комплекс оздоровчо-виховних заходів проводити, враховуючи вікові психо-фізіологічні особливості дітей.
Опис: Волкова О. А. Дитячі заклади оздоровлення й відпочинку як пристосовані позашкільні заклади для розвитку цілісного виховного простору учнів / О. А. Волкова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 167-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15300
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Волкова.pdf238,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок