|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15300
|
Назва: | Дитячі заклади оздоровлення й відпочинку як пристосовані позашкільні заклади для розвитку цілісного виховного простору учнів |
Автори: | Волкова, О.А. |
Ключові слова: | заклад оздоровлення і відпочинку виховання учні позашкільні заклади |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Важливе місце в системі створення виховного простору підростаючого покоління посідають позашкільні дитячі заклади. Одними з найбільш розповсюджених є дитячі заклади оздоровлення й відпочинку, важливими завданнями яких є використання вільного часу дітей, зокрема канікул, із метою забезпечення умов для їхнього фізичного, інтелектуального, емоційного, духовного та морального розвитку [1, с. 31].
Виховний простір — це середовище й духовний простір учня і педагога, це простір знань і культури, що впливає на розвиток особистості. Це простір соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних середовищах суспільства. Взаємодія педагога та учня полягає у вмінні толерантно ставитись до світогляду, переконань, позицій, думок і почуттів, традицій і звичок, вірувань інших людей, не ображати, не принижувати їх гідності, визнавати, що кожна людина може змінитись, має можливість морального зростання [2, с. 15-16]. Та результати співпраці наставників і школярів можуть бути ефективнішими, якщо комплекс оздоровчо-виховних заходів проводити, враховуючи вікові психо-фізіологічні особливості дітей. |
Опис: | Волкова О. А. Дитячі заклади оздоровлення й відпочинку як пристосовані позашкільні заклади для розвитку цілісного виховного простору учнів / О. А. Волкова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 167-169. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15300 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|