DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15297
|
Назва: | Зміст, форми та методи культурно-дозвіллєвої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі |
Автори: | Величко, Р.М. |
Ключові слова: | культурно-дозвіллєва діяльність загальноосвітній навчальний заклад дозвілля |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Зміст культурно-дозвіллєвої діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах ми вбачаємо у якісному показнику використання вільного часу, що відображає спрямованість його потреб й інтересів. Ключовим змістом культурно-дозвіллєвої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі ми вважаємо міжособистісне спілкування. Міжособистісне спілкування виявляється у безпосередніх контактах, які визначаються і регулюються усією системою суспільних відносин, умовами суспільного виробництва, інтересами людей і груп. Тому його ще називають прямим, безпосереднім спілкуванням, на відміну від опосередкованого масового [2]. |
Опис: | Величко Р. М. Зміст, форми та методи культурно-дозвіллєвої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі / Р. М. Величко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 163-165. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15297 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|