|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15282
|
Назва: | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології через реалізацію основних функцій, які покладаються на педагога |
Автори: | Білик, А.В. |
Ключові слова: | професійна компетентність майбутній вчитель біологія вчитель біології педагог |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Біологія – це багатофункціональна наука, без якої ми б не мали глибокого уявляння про всі живі об’єкти та явища, адже вона вивчає життя в усіх його проявах й на всіх рівнях організації живого, вивчає всіх істот, що населяють Землю чи вже вимерли, їхні функції, розвиток особин і родів, спадковість, мінливість, взаємини, систематику, поширення життя на Землі, зв’язки живої і неживої природи. Біологія встановлює загальні закономірності, властиві життю в усіх його проявах. Тому вона є невід’ємною частиною природничих дисциплін, які вивчають у школі, а точніше кажучи, вона є їхнім підґрунтям. Тому вчитель має володіти всіма необхідними компетентностями, задля того, щоб сформувати людину, яка буде жити не тільки в гармонії з собою, але й з природою [1, с. 10].
Виховати у дітей відповідальне і розумне ставлення до природи досить складно. Вчитель повинен звертати увагу не тільки на оволодіння знаннями, а й на розвиток умінь, мислення, емоцій, волі учнів, їх діяльності по захисту, догляду, покращенню природного середовища. Це дозволить розширити контакти дітей з природою, організувати цілеспрямоване спілкування школярів між собою і з дорослими в умовах навчального закладу [2, с. 129].
Тому, метою статті є з’ясування необхідних знань, умінь і навичок вчителя, які будуть формувати у дітей відчуття любові та відповідального ставлення до матінки – природи. |
Опис: | Білик А. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології через реалізацію основних функцій, які покладаються на педагога / А. В. Білик // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 147-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15282 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|