DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15279

Назва: Правовий брейн-ринг як потужний засіб здійснення правової освіти неповнолітніх
Автори: Бардінова, А.О.
Ключові слова: право
правовий захист
брейн-ринг
правова освіта
неповнолітні
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Правовий захист дітей в Україні забезпечується низкою законів та підзаконних актів, у тому числі і міжнародних. Разом з цим актуальними залишаються питання правової освіченості неповнолітніх, оскільки українські діти недостатньо обізнані у правовому забезпеченні своїх прав. Тому підтвердженням є дослідження, проведене Херсонським обласним фондом милосердя і здоров’я, яким було опитано 10 працівників адміністративно-технічного персоналу, 20 вчителів – класних керівників і 120 учнів 9-10 класів (номер навчального закладу відсутній, оскільки умовою опитування була анонімність). Аналіз результатів показав: 77% (92 особи) мають уявлення або чули про права людини, але з них 32% (38 осіб) знають лише окремі права: на освіту, на життя, на відпочинок, на свободу слова, а 23% (28 осіб) взагалі не мають уявлення про зазначені права. У школах, які були досліджені, окремий курс про права людини не викладається, а ту інформацію, яку 77% учнів отримують від вчителів або з підручників з правознавства, 11% опитаних вважають нецікавою, а 7% – недоступною для користування. Європейську конвенцію прав і основних свобод людини жоден учень не бачив і не читав. Результати опитування, проведеного у одній із середніх шкіл, свідчать, що учні 8-их класів (98% підлітків 13-14 років) не знають ні своїх прав, ні обов’язків, ні нормативних актів, покликаних їх захищати, ні органів у справах неповнолітніх [7]. Звідси стає зрозумілим покращення правової освіченості малолітніх дітей. Все це зумовило позитивні зміни кримінального законодавства. У ньому значно посилений правовий захист дітей від злочинних посягань. Воно містить понад 20 статей, які встановлюють покарання за злочини, що вчинюються із залученням неповнолітніх. Підвищення правової освіченості рівня дітей про їх права та свободи сприятимуть поліпшенню правового їх захисту від злочинів.
Опис: Бардінова А. О. Правовий брейн-ринг як потужний засіб здійснення правової освіти неповнолітніх / А. О. Бардінова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 140-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15279
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
БардіноваА.pdf238,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок