DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15249

Назва: Форми творчої самореалізації майбутніх фахівців професійної освіти у процесі вивчення дизайну одягу
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: творчість
одяг
вивчення дизайну одягу
дизайн одягу
творча самореалізація студентів
творчі проекти з дизайну одягу
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Творча самореалізація майбутніх фахівців професійної освіти залежить як від потреби й здатності особистості реалізувати свій потенціал у фаховій діяльності, так і від рівня його професіоналізму. Серед ефективних форм творчої самореалізації майбутніх фахівців професійної освіти можна виділяємо індивідуальні та колективні творчі завдання і проекти з дизайну одягу.
Опис: Борисова Т. М. Форми творчої самореалізації майбутніх фахівців професійної освіти у процесі вивчення дизайну одягу / Т. М. Борисова // Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 : зб. наук. праць / редкол. : гол. ред. М. І. Степаненко, упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, В. П. Титаренко та ін. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 405-408.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15249
Розташовується у зібраннях:Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf264,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок