|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15147
|
Назва: | Основні аспекти вивчення лучних фітоценозів у школі |
Автори: | Орлова, Л.Д. Хоменко, О.О. Потапова, А.Є. |
Ключові слова: | луки лучні фітоцинози школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні, біологічна освіта відіграє значну роль у формуванні світогляду учня, розвитку різнобічності особистості, вона у всіх подробицях вивчає життя і всі його прояви. Біологія – це наука, яка своїми дослідженнями покликана переконати людство в дбайливому ставленні до природи, дотриманні законів. Це наука майбутнього.
Загалом, ефективність засвоєння знань учнями залежить від форм організації навчальної роботи. Існує велика різноманітність форм, які використовують на уроках з біології, та за рахунок яких сприйняття матеріалу класом буде кращим.
Однією з форм організації навчальної роботи з біології є екскурсії в природу. Екскурсії – це форма навчально-виховної роботи з класом в умовах природного ландшафту [2]. Значення екскурсії полягає в тому, що вона відкриває можливість наблизити школярів до природи, показує їм рослини у природних умовах існування, формує уявлення про цілісність, єдність та багатогранність природного світу, наявність у ньому певних зв’язків та закономірностей, котрі на екскурсії простежуються чіткіше [3]. |
Опис: | Орлова Л. Д. Основні аспекти вивчення лучних фітоценозів у школі / Л. Д. Орлова, О. О. Хоменко, А. Є. Потапова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 86-87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15147 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|