DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15143

Назва: Актуальні психофізіологічні аспекти розвитку мислення школярів
Автори: Лутфуллін, М.В.
Пилипенко, С.В.
Ключові слова: мислення
розвиток мислення
школярі
психофізіологічні аспекти розвитку мислення
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У процесі навчання перед школярами ставиться завдання засвоїти величезну кількість наукових понять з різних навчальних предметів. Так, кількість представлених у шкільних програмах математичних понять сягає, як зазначає Г.П. Бевз, кількох сотень [1]. За опублікованими у 1989 р. даними директора СШ № 125 м. Києва В.Г. Однолька, навчальні програми з усіх предметів передбачали засвоєння близько 17 тисяч понять! [10, с. 10]. Чи можуть учні успішно оволодіти таким обсягом абстрагованого теоретичного матеріалу?! Численні дослідження і шкільна практика дають на це питання однозначно негативну відповідь і констатують небезпечно високий рівень навчальних перевантажень учнів [8, с. 162-164]. Як зазначає у цьому зв’язку В.П. Беспалько: «...Учень, гранично перевантажений навчальними предметами, нічим, крім нульової успішності відповісти не може» [2, с. 36].
Опис: Лутфуллін М. В. Актуальні психофізіологічні аспекти розвитку мислення школярів / М. В. Лутфуллін, С. В. Пилипенко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 75-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15143
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Лутфуллін.pdf239,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок