DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15123
|
Назва: | Роль шкільної та батьківської співпраці в запобіганні кібербулінгу дітей підліткового віку |
Автори: | Хоменко, З.І. |
Ключові слова: | кібербулінг дитина підлітковий вік кіберагресія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Кібербулінг поширюється серед підлітків через надмірне використання
технологій та негативно впливає на їхнє психологічне самопочуття, соціальні
відносини, успішність у навчанні. Мета цього дослідження – з’ясувати думку
зарубіжних психологів щодо ролі шкіл та батьків у запобіганні кібербулінгу,
яка сприятиме створенню відповідної програми.
Кібербулінг – це агресивні, навмисні дії, які здійснюються повторно чи з
плином часу, групою або окремою особою з використанням електронних форм
комунікації, проти жертви, що не може захистити себе (П. Сміт). Запобігання
цим інцидентам є складним завданням, оскільки воно вимагає підтримки членів
широкої спільноти в різних соціальних контекстах, основними й
визначальними з яких є школа та батьки. |
Опис: | Хоменко З. І. Роль шкільної та батьківської співпраці в запобіганні кібербулінгу дітей підліткового віку / З. І. Хоменко // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 172-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15123 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|