DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15115
|
Назва: | Проблема дидактогенії у шкільному середовищі |
Автори: | Сайко, Н.О. |
Ключові слова: | дидактогенія школа шкільна освіта профілактика дидакогенія соціальний педагог психолог психоемоційна атмосфера |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система шкільної освіти, на перший погляд, створює більш
сприятливі умови для виховання та розвитку сучасних дітей, але будь-які зміни
в тій чи іншій системі несуть низку ускладнень і проблем. Дуже часто від дітей
відразу вимагаються вже сформовані уміння навчатися (швидко читати,
рахувати, бути дисциплінованим, працювати у команді тощо), при цьому
забувається основна мета школи – навчити дітей вчитися, а, головне, бути
щасливими, відчувати задоволеність від життя. Також і вчитель знаходиться у
несприятливих умовах, що відображається на якості навчально-виховного
процесу, наприклад, велика кількість дітей у класах, боязкість не виконати
навчальну програму, постійний адміністративний контроль над вчительською
діяльністю, низький соціальний статус учителя у суспільстві тощо. |
Опис: | Сайко Н. О. Проблема дидактогенії у шкільному середовищі / Н. О. Сайко // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 148-151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15115 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|