DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15115

Назва: Проблема дидактогенії у шкільному середовищі
Автори: Сайко, Н.О.
Ключові слова: дидактогенія
школа
шкільна освіта
профілактика дидакогенія
соціальний педагог
психолог
психоемоційна атмосфера
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасна система шкільної освіти, на перший погляд, створює більш сприятливі умови для виховання та розвитку сучасних дітей, але будь-які зміни в тій чи іншій системі несуть низку ускладнень і проблем. Дуже часто від дітей відразу вимагаються вже сформовані уміння навчатися (швидко читати, рахувати, бути дисциплінованим, працювати у команді тощо), при цьому забувається основна мета школи – навчити дітей вчитися, а, головне, бути щасливими, відчувати задоволеність від життя. Також і вчитель знаходиться у несприятливих умовах, що відображається на якості навчально-виховного процесу, наприклад, велика кількість дітей у класах, боязкість не виконати навчальну програму, постійний адміністративний контроль над вчительською діяльністю, низький соціальний статус учителя у суспільстві тощо.
Опис: Сайко Н. О. Проблема дидактогенії у шкільному середовищі / Н. О. Сайко // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 148-151.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15115
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
43.pdf143,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок