DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15096
|
Назва: | Суб'єктивні ставлення як складова конфліктологічної компетентності особистості вчителя |
Автори: | Муліка, К.М. |
Ключові слова: | особистість затримка психічного розвитку емоційний контакт молодший школяр дошкільний вік психічний розвиток комунікабельність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Затримка психічного розвитку (ЗПР) є поширеною формою психічного
дизонтогенезу дитячого віку, що проявляється у старшому дошкільному віці та
під час вступу до школи й виявляється у недостатності загального запасу знань,
обмеженості уявлень, незрілості мислення, низькій інтелектуальній
цілеспрямованості, переважанні ігрових інтересів, швидкому перенасиченню в
інтелектуальній діяльності. Комунікативні настанови дітей молодшого
шкільного віку відображають їх налаштування на взаємодію з оточуючими і
реалізуються у таких компонентах, як орієнтованість на спілкування чи його
уникнення, взаємодію з близьким оточенням чи намагання мати контакти з
широким колом партнерів, намагання брати на себе відповідальність у
стосунках чи її уникнення, прийнятті контролю над собою у спілкуванні чи
прагнення до незалежності, обережність чи легкість у встановленні тісних
емоційних контактів. |
Опис: | Муліка К. М. Суб'єктивні ставлення як складова конфліктологічної компетентності особистості вчителя / К. М. Муліка // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 113-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15096 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|