DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15067

Название: Методичні засади розвитку інтересу до професій технічного профілю у старшокласників
Авторы: Калюжна, Ю.І.
Ключевые слова: професії технічного профілю
старшокласники
Хенніг В.
методика Хенніга В.
профорієнтація
навчання
вибір професії
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): Сучасний стан розвитку соціально-економічних реалій нашої держави передбачає серйозні зміни у вимогах до профорієнтаційної роботи зі шкільною молоддю. Досить тривалий час спостерігалася тенденція професійного самовизначення випускників шкіл з урахуванням престижності певного кола спеціальностей (юридичних, економічних, тощо). Проте сьогодні дедалі більше відчувається потреба суспільства у фахівцях технічного профілю, а це означає цілеспрямовану підготовку старшокласників до виконання професійних функцій в умовах виробництва з урахуванням специфіки праці як одного з основних видів діяльності людини.
Описание: Калюжна Ю. І. Методичні засади розвитку інтересу до професій технічного профілю у старшокласників / Ю. І. Калюжна // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 46-49.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15067
Appears in Collections:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
14.pdf142,56 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback