DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15067

Назва: Методичні засади розвитку інтересу до професій технічного профілю у старшокласників
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: професії технічного профілю
старшокласники
Хенніг В.
методика Хенніга В.
профорієнтація
навчання
вибір професії
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан розвитку соціально-економічних реалій нашої держави передбачає серйозні зміни у вимогах до профорієнтаційної роботи зі шкільною молоддю. Досить тривалий час спостерігалася тенденція професійного самовизначення випускників шкіл з урахуванням престижності певного кола спеціальностей (юридичних, економічних, тощо). Проте сьогодні дедалі більше відчувається потреба суспільства у фахівцях технічного профілю, а це означає цілеспрямовану підготовку старшокласників до виконання професійних функцій в умовах виробництва з урахуванням специфіки праці як одного з основних видів діяльності людини.
Опис: Калюжна Ю. І. Методичні засади розвитку інтересу до професій технічного профілю у старшокласників / Ю. І. Калюжна // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 46-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15067
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf142,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок