DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15058
|
Назва: | Міжвікова взаємодія як важлива умова розвитку емпатії в учня підліткового віку |
Автори: | Борисюк, М.О. Чернов, А.А. |
Ключові слова: | емпатія підліток підлітковий вік психолог міжвікове спілкування спілкування проекція соціальна психологія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Практика шкільного психолога потребує простих та водночас ефективних
методів формуючого впливу на різні вікові групи школярів. Ідеальний метод
для шкільних умов – це той метод, який не потребує багато часу, охоплює
якнайбільшу групу учнів, самими школярами сприймається як звичайна
частина шкільного життя. У звичайних умовах молодша школа штучно
розділена з середньою, і учні майже не взаємодіють, винятки можливі лише,
якщо вони перебувають у родинних зв’язках. Така ситуація призводить до того,
що вікові групи спілкуються між собою, не маючи досвіду міжвікового
спілкування. |
Опис: | Борисюк М. О. Міжвікова взаємодія як важлива умова розвитку
емпатії в учня підліткового віку / М. О. Борисюк, А. А. Чернов // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 17-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15058 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|