DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15058

Назва: Міжвікова взаємодія як важлива умова розвитку емпатії в учня підліткового віку
Автори: Борисюк, М.О.
Чернов, А.А.
Ключові слова: емпатія
підліток
підлітковий вік
психолог
міжвікове спілкування
спілкування
проекція
соціальна психологія
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Практика шкільного психолога потребує простих та водночас ефективних методів формуючого впливу на різні вікові групи школярів. Ідеальний метод для шкільних умов – це той метод, який не потребує багато часу, охоплює якнайбільшу групу учнів, самими школярами сприймається як звичайна частина шкільного життя. У звичайних умовах молодша школа штучно розділена з середньою, і учні майже не взаємодіють, винятки можливі лише, якщо вони перебувають у родинних зв’язках. Така ситуація призводить до того, що вікові групи спілкуються між собою, не маючи досвіду міжвікового спілкування.
Опис: Борисюк М. О. Міжвікова взаємодія як важлива умова розвитку емпатії в учня підліткового віку / М. О. Борисюк, А. А. Чернов // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 17-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15058
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf178,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок