DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14793

Назва: Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва
Автори: Литвин, В.
Оніпко, В.В.
Ключові слова: галузь аграрного виробництва
професійна освіта
майбутній педагог професійного навчання
фахова діяльність
інформаційно-комунікативна компетентність
ІКТ-грамотність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано наукові основи формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва, обґрунтовано необхідність інформаційної грамотності і професіоналізму сучасного педагога професійного навчання, які розглянуто через синтез компетентностей, що містить наочно-методичний, психолого-педагогічний та ІКТ складники. Проаналізовано дослідження українських науковців стосовно інформаційно-комунікаційної компетентності та з’ясовано, що під такою компетентністю вони розуміють здатність людини використовувати інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) й відповідні засоби для задоволення особистісних і суспільно значущих (у тому числі професійних) завдань у певній предметній галузі. Сформульовано визначення інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання в галузі аграрного навчання як системи знань, умінь, особистісних якостей майбутнього фахівця, формування та розвиток яких дасть змогу розв’язувати типові професійні задачі, вирішувати проблеми, що виникають у реальних ситуаціях педагогічної діяльності з використанням усього різноманіття комп’ютерних засобів, здатності до фахового зростання в галузі інформаційно-комунікаційних технологій та до виконання ролі провідного фахівця з ІКТ в аграрній галузі. Систематизовано та структуровано ІКТ компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва. З’ясовано алгоритм вирішення майбутнім педагогам професійного навчання завдань фахової діяльності: проблемний підхід; визначення інформаційних потреб; тактика збору інформації; вміння працювати з джерелами інформації; вміння синтезувати інформацію, що отримується з різних джерел; творчість у підході до фахових завдань. Визначено вимоги до майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва, що містять готовність до застосування ІКТ у фаховій діяльності.
Опис: Литвин В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва / В. Литвин, В. Оніпко // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 6. – С. 81-91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14793
Розташовується у зібраннях:2019(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lytvyn.pdf338,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок