DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14793
|
Назва: | Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва |
Автори: | Литвин, В. Оніпко, В.В. |
Ключові слова: | галузь аграрного виробництва професійна освіта майбутній педагог професійного навчання фахова діяльність інформаційно-комунікативна компетентність ІКТ-грамотність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано наукові основи формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва, обґрунтовано необхідність інформаційної грамотності і професіоналізму сучасного педагога професійного навчання, які розглянуто через синтез компетентностей, що містить наочно-методичний, психолого-педагогічний та ІКТ складники.
Проаналізовано дослідження українських науковців стосовно інформаційно-комунікаційної компетентності та з’ясовано, що під такою компетентністю вони розуміють здатність людини використовувати інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) й відповідні засоби для задоволення особистісних і суспільно значущих (у тому числі професійних) завдань у певній предметній галузі. Сформульовано визначення інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього педагога професійного навчання в галузі аграрного навчання як системи знань, умінь, особистісних якостей майбутнього фахівця, формування та розвиток яких дасть змогу розв’язувати типові професійні задачі, вирішувати проблеми, що виникають у реальних ситуаціях педагогічної діяльності з використанням усього різноманіття комп’ютерних засобів, здатності до фахового зростання в галузі інформаційно-комунікаційних технологій та до виконання ролі провідного фахівця з ІКТ в аграрній галузі.
Систематизовано та структуровано ІКТ компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва. З’ясовано алгоритм вирішення майбутнім педагогам професійного навчання завдань фахової діяльності: проблемний підхід; визначення інформаційних потреб; тактика збору інформації; вміння працювати з джерелами інформації; вміння синтезувати інформацію, що отримується з різних джерел; творчість у підході до фахових завдань. Визначено вимоги до майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва, що містять готовність до застосування ІКТ у фаховій діяльності. |
Опис: | Литвин В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі аграрного виробництва / В. Литвин, В. Оніпко // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 6. – С. 81-91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14793 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|