|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14791
|
Назва: | Формування проектно-технологічної культури майбутніх викладачів ЗП(ПТ)О засобами дизайну |
Автори: | Савенко, І.В. Чорнусь, С. |
Ключові слова: | проектно-технологічна культура процес підготовки майбутніх викладачів закладів професійної освіти методика формування проектно-технологічної культури етапи формування структурних складників проектно-технологічної культури викладача |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито аспекти методики формування проектно-технологічної культури майбутніх викладачів закладів професійної та професійно-технічної освіти, комплекс цілеспрямованих дидактичних методів, прийомів, способів, засобів і форм навчання, принципів і правил їх творчого застосування. Оскільки поетапний розвиток особистості сприяє підвищенню рівня проектно-технологічної культури студентів у процесі опанування навчальних дисциплін дизайнерського спрямування та розроблена методика відображає авторське розуміння безперервності процесу формування проектно-технологічної культури, деталізується системою педагогічних дій, реалізованих у три етапи (підготовчий, професійного становлення, творчої самореалізації у проектній діяльності) та сприяє розвиткові художньо-естетичних якостей, асоціативно-образного мислення, теоретичних знань, практичних умінь створювати гармонійні творчі проекти в певній галузі, перспективні технологічні розробки, прогнозувати тенденції розвитку галузі та враховувати сучасні досягнення й перспективні напрями проектно-дизайнерської діяльності. Залучення студентів до виконання творчих завдань з низки навчальних дисциплін дизайнерського спрямування сприяє формуванню проектно-технологічної культури майбутніх викладачів закладів професійної та професійно-технічної освіти. Цілісне поетапне формування проектно-технологічної культури забезпечують взаємопов’язані творчі завдання з навчальних дисциплін, зокрема, «Малюнок і основи композиції», «Основи дизайну», «Дизайн-практикум» та нової навчальної дисципліни, що проектується в межах нашого дослідження – «Основи проектно-технологічної діяльності в галузі».
Методика формування проектно-технологічної культури майбутніх викладачів містить концептуальний, змістовий та процесуальний структурні складники. Означені складники формувальної методики відрізняються змістовим наповненням взаємопов’язаних етапів розвитку проектно-технологічної культури, що зумовлюється специфікою проектно-виробничої професійної діяльності в певній галузі та педагогічною майстерністю майбутніх викладачів. При реалізації кожного етапу відбувається поступове формування всіх (ціннісно-мотиваційного, когнітивного, процесуально-діяльнісного, ергономічного та дослідницько-рефлексивного) складників проектно-технологічної культури майбутніх викладачів. |
Опис: | Савенко І. Формування проектно-технологічної культури майбутніх викладачів ЗП(ПТ)О засобами дизайну / І. Савенко, С. Чорнусь // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 6. – С. 66-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14791 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|