DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14783

Назва: Дослідницький потенціал системи військових практик та стажувань у професійній підготовці офіцерів тактичного рівня Національної гвардії України
Автори: Полонський, О.
Кравченко, Л.М.
Хоменко, П.В.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні офіцери
загальнопедагогічна культура
дослідницька компетентність
система військових практик і стажувань
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті на основі розуміння соціальної необхідності покращення професійної підготовки майбутніх офіцерів тактичного рівня Національної гвардії України, особливо в умовах сучасного військово-політичного стану держави, провідним завданням сучасної військової освіти визначено побудову системи підготовки фахівців з урахуванням гострої соціальної потреби в офіцерах з високим рівнем компетентностей, загальної та військово-професійної культури, інтелектуального розвитку, що реалізується у процесі науково-дослідної діяльності. Метою статті обрано дослідження на основі аналізу освітньо-професійних про-грам підготовки майбутніх офіцерів можливостей реалізації дослідницького потенціалу системи військових практик і стажувань курсантів різних років навчання. З’ясовано, що підсилення дослідницького потенціалу практик та стажувань офіцерів Національної гвардії України потребує відповідальної підготовки керівників (педагога, офіцера курсової ланки), завдання якого під час планування і керівництва практикою полягає у створенні атмосфери співробітництва, особистісно зорієнтованого виховання, стимулювання пошукової діяльності курсантів. Водночас чітко структурована система навчальних практик і військових стажувань у роботі з особовим складом має значний дослідницький потенціал щодо самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації особистості курсантів як майбутніх офіцерів, командирів, педагогів і вихователів. Проведено висновок, що процес підготовки нової генерації офіцерського корпусу як фахівців, здатних чітко діяти в кризових ситуаціях, ефективно виконувати посадові обов’язки, керувати підлеглим особовим складом має відбуватися в поєднанні теоретичної і практичної підготовки, кінцевий результат якої зорієнтовується на вміння застосовувати набуті знання, навички діяти в нестандартних ситуаціях.
Опис: Полонський О. Дослідницький потенціал системи військових практик та стажувань у професійній підготовці офіцерів тактичного рівня Національної гвардії України / О. Полонський, Л. Кравченко, П. Хоменко // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 6. – С. 29-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14783
Розташовується у зібраннях:2019(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Polonskyi.pdf321,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок