|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14783
|
Назва: | Дослідницький потенціал системи військових практик та стажувань у професійній підготовці офіцерів тактичного рівня Національної гвардії України |
Автори: | Полонський, О. Кравченко, Л.М. Хоменко, П.В. |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутні офіцери загальнопедагогічна культура дослідницька компетентність система військових практик і стажувань |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі розуміння соціальної необхідності покращення професійної підготовки майбутніх офіцерів тактичного рівня Національної гвардії України, особливо в умовах сучасного військово-політичного стану держави, провідним завданням сучасної військової освіти визначено побудову системи підготовки фахівців з урахуванням гострої соціальної потреби в офіцерах з високим рівнем компетентностей, загальної та військово-професійної культури, інтелектуального розвитку, що реалізується у процесі науково-дослідної діяльності.
Метою статті обрано дослідження на основі аналізу освітньо-професійних про-грам підготовки майбутніх офіцерів можливостей реалізації дослідницького потенціалу системи військових практик і стажувань курсантів різних років навчання.
З’ясовано, що підсилення дослідницького потенціалу практик та стажувань офіцерів Національної гвардії України потребує відповідальної підготовки керівників (педагога, офіцера курсової ланки), завдання якого під час планування і керівництва практикою полягає у створенні атмосфери співробітництва, особистісно зорієнтованого виховання, стимулювання пошукової діяльності курсантів. Водночас чітко структурована система навчальних практик і військових стажувань у роботі з особовим складом має значний дослідницький потенціал щодо самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації особистості курсантів як майбутніх офіцерів, командирів, педагогів і вихователів.
Проведено висновок, що процес підготовки нової генерації офіцерського корпусу як фахівців, здатних чітко діяти в кризових ситуаціях, ефективно виконувати посадові обов’язки, керувати підлеглим особовим складом має відбуватися в поєднанні теоретичної і практичної підготовки, кінцевий результат якої зорієнтовується на вміння застосовувати набуті знання, навички діяти в нестандартних ситуаціях. |
Опис: | Полонський О. Дослідницький потенціал системи військових практик та стажувань у професійній підготовці офіцерів тактичного рівня Національної гвардії України / О. Полонський, Л. Кравченко, П. Хоменко // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 6. – С. 29-36. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14783 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|