DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізико-математичний >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14606

Название: Дискретний підхід як складова методичної підготовки вчителя фізики
Авторы: Кузьменко, Г.М.
Ключевые слова: вчитель фізики
дискретний підхід
методична підготовка
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Блок системного засвоєння знань, що складається з дискретного, системно-функціонального, системно-логічного і міжпредметного підходів належить до системи методологічних підходів психодидактики. Психодидактика – інноваційна галузь психолого-педагогічної науки, що утворилась при розробці освітніх технологій інтеграцією психологічного, дидактичного, методичного і предметного знання. Вона була започаткована у 1981 році Ю.К. Бабанським, І.Д. Звєрєвим, Т.В. Кудрявцевим і розроблялась такими вченими як О.М. Крутський, О.І. Подольський, А.З. Рахімов, О.С. Косихіна. Метою нашої роботи є дослідження частини системної методології психодидактики – дискретного підходу як елемента науково-методичної підготовки майбутнього вчителя фізики.
Описание: Кузьменко Г. М. Дискретний підхід як складова методичної підготовки вчителя фізики. Принципи системного підходу при формуванні кваліфікаційних навичок здобувачів вищої освіти : збірник тез. Полтава, 2018. С. 33–35.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14606
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Дискретний підхід.pdf522,25 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback