DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14606

Назва: Дискретний підхід як складова методичної підготовки вчителя фізики
Автори: Кузьменко, Г.М.
Ключові слова: вчитель фізики
дискретний підхід
методична підготовка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Блок системного засвоєння знань, що складається з дискретного, системно-функціонального, системно-логічного і міжпредметного підходів належить до системи методологічних підходів психодидактики. Психодидактика – інноваційна галузь психолого-педагогічної науки, що утворилась при розробці освітніх технологій інтеграцією психологічного, дидактичного, методичного і предметного знання. Вона була започаткована у 1981 році Ю.К. Бабанським, І.Д. Звєрєвим, Т.В. Кудрявцевим і розроблялась такими вченими як О.М. Крутський, О.І. Подольський, А.З. Рахімов, О.С. Косихіна. Метою нашої роботи є дослідження частини системної методології психодидактики – дискретного підходу як елемента науково-методичної підготовки майбутнього вчителя фізики.
Опис: Кузьменко Г. М. Дискретний підхід як складова методичної підготовки вчителя фізики. Принципи системного підходу при формуванні кваліфікаційних навичок здобувачів вищої освіти : збірник тез. Полтава, 2018. С. 33–35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14606
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дискретний підхід.pdf522,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок