DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14332

Назва: Психологічні особливості наочно-образного мислення молодших школярів
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: молодші школярі
початкова школа
психологічні особливості
мислення
види мислення
наочно-образне мислення
навчальна діяльність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті надається теоретичний аналіз проблеми психологічних особливостей наочно-образного мислення учнів початкової школи. Звертається увага на характеристику поняття мислення та його видів взагалі й відповідно молодшого шкільного віку, аналізуються особливості навчальної діяльності даного вікового періоду. Обґрунтовуються методичні засади діагностики психологічних особливостей наочно-образного мислення дітей молодшого шкільного віку. У констатувальному дослідженні визначаються особливості взаємозв’язку наочно-образного мислення та навчальної діяльності молодших школярів.
Опис: Яновська Т. А. Психологічні особливості наочно-образного мислення молодших школярів / Т. А. Яновська // Молодий вчений. - 2020. - № 4 (80). - С. 107-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14332
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Психологічні особливості наочно-образного мислення.pdf259,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок