DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14332
|
Назва: | Психологічні особливості наочно-образного мислення молодших школярів |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | молодші школярі початкова школа психологічні особливості мислення види мислення наочно-образне мислення навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті надається теоретичний аналіз проблеми психологічних особливостей наочно-образного мислення учнів початкової школи. Звертається увага на характеристику поняття мислення та його видів взагалі й відповідно молодшого шкільного віку, аналізуються особливості навчальної діяльності даного вікового періоду. Обґрунтовуються методичні засади діагностики психологічних особливостей наочно-образного мислення дітей молодшого шкільного віку. У констатувальному дослідженні визначаються особливості взаємозв’язку наочно-образного мислення та навчальної діяльності молодших школярів. |
Опис: | Яновська Т. А. Психологічні особливості наочно-образного мислення молодших школярів / Т. А. Яновська // Молодий вчений. - 2020. - № 4 (80). - С. 107-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14332 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|