DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії та методики викладання історії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14316

Назва: Європейський проторенесансний рух «Devotio moderna» та цілісна виховна парадигма ордену єзуїтів: педагогічна компаративістика
Автори: Год, Б.В.
Год, Н.В.
Ключові слова: цілісна освіта
всебічний і гармонійний розвиток особистості
ренесансний гуманізм
ранній Новий час
виховання
освіта
парадигма виховання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Присвячено концептуально-методологічному аналізу статусу ідей цілісної освіти у ренесансно-гуманістичній парадигмі виховання «нової людини» у ранній Новий час. Особливу увагу звернено на ренесансний ідеал всебічного і гармонійного виховання особистості, його осмислення під кутом зору сучасної моделі цілісної освіти та розвитку особистості цілісного світорозуміння. Окреслено шляхи актуалізації ренесансно-гуманістичних концепцій цілісного виховання особистості у сучасній практиці освіти і виховання.
Опис: Год Б. В. Європейський проторенесансний рух «Devotio moderna» та цілісна виховна парадигма ордену єзуїтів: педагогічна компаративістика / Б. В. Год, Н. В. Год // Технології інтеграції змісту освіти: зб. наук. пр. Всеукраїнського круглого столу «Інтеграція змісту освіти в профільній школі», 17 квітня 2019 р., Полтава / [головн. ред. В. Р. Ільченко]. - Вип. 11. - Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. - С. 101-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14316
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Європейський проторенесансний рух.pdf319,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок