DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14316
|
Назва: | Європейський проторенесансний рух «Devotio moderna» та цілісна виховна парадигма ордену єзуїтів: педагогічна компаративістика |
Автори: | Год, Б.В. Год, Н.В. |
Ключові слова: | цілісна освіта всебічний і гармонійний розвиток особистості ренесансний гуманізм ранній Новий час виховання освіта парадигма виховання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Присвячено концептуально-методологічному аналізу статусу ідей цілісної освіти у ренесансно-гуманістичній парадигмі виховання «нової людини» у ранній Новий час. Особливу увагу звернено на ренесансний ідеал всебічного і гармонійного виховання особистості, його осмислення під кутом зору сучасної моделі цілісної освіти та розвитку особистості цілісного світорозуміння. Окреслено шляхи актуалізації ренесансно-гуманістичних концепцій цілісного виховання особистості у сучасній практиці освіти і виховання. |
Опис: | Год Б. В. Європейський проторенесансний рух «Devotio moderna» та цілісна виховна парадигма ордену єзуїтів: педагогічна компаративістика / Б. В. Год, Н. В. Год // Технології інтеграції змісту освіти: зб. наук. пр. Всеукраїнського круглого столу «Інтеграція змісту освіти в профільній школі», 17 квітня 2019 р., Полтава / [головн. ред. В. Р. Ільченко]. - Вип. 11. - Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. - С. 101-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14316 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|