DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14276
|
Назва: | Методична система формування дослідницької компетентності майбутніх учителів фізичної культури |
Автори: | Хлібкевич, С.Б. |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутній вчитель фізичної культури дослідницька компетентність інтеграція міжпредметні зв’язки інтеграційно-дослідницький комплекс |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі визначених організаційно-педагогічних умов та спроектованої структурно-функціональної моделі розроблено методику формування дослідницької компетентності майбутнього учителя фізичної культури. Встановлено, трансдисциплінарність є методологічним підґрунтям інтегрованого підходу і виявляється на рівні класифікації і систематизації знань з різних дисциплін підготовки фахівця. Запропоновано інтеграційно-дослідницький комплекс навчальних дисциплін, у якому використано три рівні інтеграції змісту навчального матеріалу: внутрішньопредметний, міжпредметний і транспредметний. Розроблено класифікацію навчальних дисциплін за ступенем спрямованості на формування дослідницької компетентності: дисципліни першого рівня дослідницької активності (1 ДА-рівень); дисципліни другого рівня дослідницької активності (2 ДА-рівень); дисципліни третього рівня дослідницької активності (3 ДА-рівень). Змодельовано площини інтеграції, які об’єднують навчальні дисципліни підготовки фахівця та реалізаційні блоки – позадисциплінарні форми роботи студентів-майбутніх учителів фізичної культури. |
Опис: | Хлібкевич С. Б. Методична система формування дослідницької компетентності майбутніх учителів фізичної культури / С. Б. Хлібкевич // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 222-226. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14276 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|