DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14266
|
Назва: | Поняття графічної компетентності учня основної школи на уроках трудового навчання |
Автори: | Поляков, С.В. |
Ключові слова: | проєктно-технологічна діяльність просторове мислення учень основної школи трудове навчання графічна компетентність графічна підготовка |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється теоретичний аналіз поняття «графічна компетентність учня основної школи на уроках трудового навчання». Розглянуто основні підходи до визначення поняття «графічна компетентність» у працях вітчизняних та зарубіжних учених. На основі аналізу навчальних програм визначено місце графічної підготовки в трудовому навчанні у рамках проектно-технологічної діяльності. Визначено, що просторове мислення є основою для формування графічної компетентності.
Сформульовано авторський погляд на визначення графічної компетентності учня основної школи в процесі трудового навчання як важливого компоненту у формуванні світоглядних навичок учня. |
Опис: | Поляков С. В. Поняття графічної компетентності учня основної школи на уроках трудового навчання / С. В. Поляков // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 172-177. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14266 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|