DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14247
|
Назва: | Інтеграція змісту освіти як виклик часу |
Автори: | Ільченко, В.Р. Гуз, К.Ж. Олійник, І.М. |
Ключові слова: | інтеграція змісту освіти основи інтеграції Державний стандарт освіти освітня галузь модель освіти “Довкілля” наукова картина світу життєствердний образ світу життєствердна модель світу суспільства науково-методичний центр інтеграції змісту освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто поняття інтеграції змісту освіти та поняття інтеграції змісту освіти та поняття, з якими пов'язаний процес інтеграції – загальні закономірності як скрізні основи інтеграції освітніх галузей, формування наукової картини світу учнів, їх життєствердного образу світу; зв'язок інтеграції змісту освіти з життєствердною моделлю світу суспільства. |
Опис: | Ільченко В. Р. Інтеграція змісту освіти як виклик часу / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз, І. М. Олійник // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 85-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14247 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|