DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14247

Назва: Інтеграція змісту освіти як виклик часу
Автори: Ільченко, В.Р.
Гуз, К.Ж.
Олійник, І.М.
Ключові слова: інтеграція змісту освіти
основи інтеграції
Державний стандарт освіти
освітня галузь
модель освіти “Довкілля”
наукова картина світу
життєствердний образ світу
життєствердна модель світу суспільства
науково-методичний центр інтеграції змісту освіти
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття інтеграції змісту освіти та поняття інтеграції змісту освіти та поняття, з якими пов'язаний процес інтеграції – загальні закономірності як скрізні основи інтеграції освітніх галузей, формування наукової картини світу учнів, їх життєствердного образу світу; зв'язок інтеграції змісту освіти з життєствердною моделлю світу суспільства.
Опис: Ільченко В. Р. Інтеграція змісту освіти як виклик часу / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз, І. М. Олійник // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 85-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14247
Розташовується у зібраннях:2019(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ILCHENKO.pdf341,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок