DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14231

Назва: Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці
Автори: Бурчак, С.О.
Ключові слова: ґенеза проблеми креативності
психолого-педагогічна наука
креативність особистості
методика оцінки креативності
компоненти креативності
креативність майбутнього вчителя
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито процес становлення поняття креативності особистості, технологій її розвитку та діагностування з античних часів до сьогодення. Проаналізовано психолого-педагогічні літературні джерела з метою виявлення різноманітних підходів до трактування поняття «креативність». Розглянуто підходи сучасних науковців до означення поняття креативності, її структурних складників (компонентів), методик оцінки рівня розвитку окремих креативних якостей особистості, в тому числі й щодо педагогічних працівників.
Опис: Бурчак С. О. Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці / С. О. Бурчак // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 14-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14231
Розташовується у зібраннях:2019(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
BURCHAK.pdf352,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок