DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14231
|
Назва: | Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці |
Автори: | Бурчак, С.О. |
Ключові слова: | ґенеза проблеми креативності психолого-педагогічна наука креативність особистості методика оцінки креативності компоненти креативності креативність майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито процес становлення поняття креативності особистості, технологій її розвитку та діагностування з античних часів до сьогодення. Проаналізовано психолого-педагогічні літературні джерела з метою виявлення різноманітних підходів до трактування поняття «креативність».
Розглянуто підходи сучасних науковців до означення поняття креативності, її структурних складників (компонентів), методик оцінки рівня розвитку окремих креативних якостей особистості, в тому числі й щодо педагогічних працівників. |
Опис: | Бурчак С. О. Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці / С. О. Бурчак // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 14-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14231 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|