DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14215

Назва: Видовий склад рослин шкільної навчально-дослідної ділянки
Автори: Улько, А.В.
Ключові слова: дослід
спостереження
видовий склад
навчально-дослідна ділянка
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасна школа розвивається в динамічно мінливому світі, який висуває якісно нові вимоги до навчання та виховання. Трансформація українського суспільства та інтеграційні процеси зумовлюють необхідність реформування у галузі освіти. Надзвичайно актуальним є розуміння важливості поєднання інтелектуальної та практичної діяльності, при вивченні природничих наук, формування творчої, всебічно розвиненої особистості та висококваліфікованого спеціаліста; розвиток життєвих компетентностей, що можливо реалізувати під час навчально-виховної роботи на шкільній навчально-дослідній ділянці. У Положенні про учнівську навчально-дослідну земельну ділянку (Наказ Міністерства освіти і науки України №66 від 30.01.2015 р.) зазначено, що навчально-дослідна земельна ділянка у загальноосвітньому та позашкільному навчальному закладі забезпечує проведення лабораторних і практичних занять з природознавства, біології, трудового навчання, навчальних практик, науково-дослідницької та природоохоронної діяльності учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів, учнів, вихованців (учнів, слухачів) позашкільних навчальних закладів [1]. На навчально-дослідній земельній ділянці розмішуються такі відділки: селекційно-генетичний; квітково-декоративний; колекційний; дендрологічний; зоолого-тваринницький; плодово-ягідний; закритого ґрунту; польових культур; овочевих культур. Така організація території дозволяє забезпечити поглиблення й розширення знань учнів про рослини, тварини закономірності та умови їх вирощування та догляду, формування практичних умінь і навичок вирощувати рослини, виховання інтересу та поваги до праці; це база дослідної роботи учнів. Практичні занять на ділянці це невід’ємна складова частина системи викладання природничих дисциплін, яка сприяє поглибленню й закріпленню отриманих на уроках знань та є використанням цих знань в практичній діяльності [4].
Опис: Улько А. В. Видовий склад рослин шкільної навчально-дослідної ділянки / А. В. Улько // Сучасні досягнення природничих наук : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (для молодих науковців, студентів, магістрантів, аспірантів), (м. Полтава, 29-30 квіт. 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. – С. 275-278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14215
Розташовується у зібраннях:Сучасні досягнення природничих наук (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ulko.pdf197,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок